jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrÄn och leva sjÀlvstÀndigt. Nu kÀnner jag för att fortsÀtta berÀtta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! VÀlkomna mina gamla och nya vÀnner!

🎉JAG FEST 🎉

Publicerad 2022-03-28 08:11:07 i Personligt, alternativinfluencer, assistans, bilder, funkisliv,

(null)

Det var verkligen efterlĂ€ngtat! En Festlig medlemstrĂ€ff med massor av JAG-vĂ€nner, ett smarrigt fikabord och ett uppdrag som DJ! Jag var sĂ„ exalterad att jag glömde allt jag trĂ€nat pĂ„ i frĂ„ga om nĂ€r man ska byta lĂ„t
 Ă„terföll till att byta ideligen
. 🙄.
Efter att (som ordförande i lokalföreningen JAG Stockholms lĂ€n) ha hĂ€lsat alla vĂ€lkomna kunde jag inte tĂ€nka mig att slita mig frĂ„n DJ uppdraget. Planen var ju att jag skulle berĂ€tta att det Ă€r Årsmöte snart! Den 23 april! 
DĂ„ vill vi gĂ€rna att mĂ„nga kommer! Och sĂ€rskilt vill vi att fler engagerar sig i styrelsearbetet đŸ€—. 
Vill du vara med i Festkommittén till exempel? HjÀlpa till att fixa inför och vid vÄra JAG-medlemstrÀffar (handla, duka, koka kaffe, tjattra med gÀsterna, plocka undan).
Vi behöver förstĂ€rkning i vĂ„rt glada och entusiastiska gĂ€ng!
Maila mig sÄ kan jag berÀtta mer
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela