jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

MERA ÅK! ANDRAS ÅK!

Publicerad 2019-02-20 17:00:50 i Personligt,

Jag fortsätter att åka skicart, alltid lika entusiastisk! Visst ser det härligt ut!
(null)

Men mina assistenter, ja - i alla fall två, åker tåg!
En satt på tåget från tidig morgon och kom hit tio i tre och en åkte hem till Stockholm tio i fyra. Jag som älskar att åka tåg har så härligt i skidbackarna att jag inte bryr mig om att vara avundsjuk den här gången!
Vid assistentbytet fikade vi alla tillsammans på Bahnhof café som ligger på Åre station. Sedan vinkade jag av Marcus så mycket jag orkade och så fick Amanda sätta igång att jobba!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela