jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÅRSMÖTE JAG STOCKHOLM

Publicerad 2019-02-10 18:43:05 i Personligt,

Jippi, jag blev omvald som ordförande! Och vi fyllde på med tre ledamöter till, så nu är vi fulltaliga i styrelsen. Dessutom valde vi medlemmar att ingå i två arbetsgrupper, så nu är det många som kan ha idéer och se till att de kanske blir verklighet också.
En arbetsgrupp ska jobba med vår lokalförenings bidrag på JAGs Stockholmsvecka i augusti, och den andra med våra höstaktiviteter.
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela