jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

WAYNES COFFE I ”SKRAPAN”

Publicerad 2018-01-13 15:25:30 i Personligt,

(null)


I helgen var jag och hängde lite på Söder, vid Medborgarplatsen var det dags för en liten lunch, det fick bli på Waynes! Bra val, för det var superservice av jättetrevlig personal! Det fanns bara höga barbord där jag kunde vara (trappsteg upp till andra platser), men personal hämtade raskt ett bord till mig och en pall till min ass så vi kunde sitta och käka. Vi hade skoj med personalen och det blev typ bästa placeringen på stället, under en högtalare så jag hade också bra musik. REKOMMENDERAR en fika där, och hoppas personalen får tack för bra service från fler gäster!

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela