jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

LILLA SNUBBEN

Publicerad 2018-01-16 06:39:31 i Personligt,

Min ass Johanna fick en bebis och assisterar honom tills han klarar sig lite mer med andra än hon... hoppas det inte dröjer så länge till dess. Hon ska kanske komma tillbaka och jobba i sommar?  
Vi ska träffas på en fika i veckan, det blir kul! Jag ser på bilden Johanna skickat att han blivit typ jättestor jämfört med sist vi sågs!! Och vad ser jag mer på bilden, jo en kattsvans! Ser du den?

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela