jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SKIDDAG 1

Publicerad 2018-02-12 18:26:53 i Personligt,

Mycket snö både nere i byn och uppe på fjället!
 
Det var mörkt länge i dag! Tjocka muffIga moln låg över Åredalen som ett dasslock!
 
 
Men inte hindrar det mig!! Jag gav mig iväg, trots att det blåste småspik, på en tretimmarstur med min glada pigga skidlärare! Hette hon Linn? Måste fråga i morrn!! Hon sa att det varit jätteroligt att åka med mig, för min entusiasm var så smittande. Hoppas inte min förkylning smittade också...? Igår blödde jag näsblod också, så det skvalade. Då blir man ju lite missmodig.
 

Kommentarer

Postat av: Linn Svensson

Publicerad 2018-02-13 15:48:35

Vackert, hoppas du snart är helt piggelin igen 😊
Väldigt fint namn på skidläraren tycker jag 😉

Svar: Tack, men haha, hon hette inte Linn!!! Men, hm vad var det nu hon hette? Ellen kanske?
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela