jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NU BÄR DET IVÄG , BROMMA🛫🛬ÅRE

Publicerad 2018-02-11 12:22:55 i Personligt,

Idag är det äntligen dags, nu har jag mött upp ass:arna som ska med till Åre och vinkat av Micke som kommer upp i veckan och avlöser Malin. Nu är det dags för fika och en seg väntan tills vi ska lyfta kl 12:45.
Jag är superförkyld och nyser och står i, men man kan ju inte bara stanna hemma för det! Räknar med att friskna till i veckan. Tur det finns Alvedon!!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela