jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

TÅGET GÅR, MOT FRAMTIDA FRIHET!

Publicerad 2017-09-28 15:03:00 i Intressepolitik, Personligt, funkisliv,

Äntligen!
Vi samlas framför parlamentsbyggnaden, fixar våra skyltar och flaggor och morskar upp oss med att ropa slagord!! 
Det var en vacker och duktig assistanshund som deltog!
Här kom vi till målet Parc du Cinquantenaire där vi lyssnade på olika talare
Jag ville inte gärna släppa ifrån mig megafonen! Jag ropade högt och tydligt i den och alla verkade förstå att jag skrek Strong! Proud! Visibel!
Kvällen blev sen! Det var Celebration dinner med många deltagare. ENIL stod för arrangemanget och maten var jättegod och vi hade riktigt kul!
Så här såg triumfbågen ut på kvällen!! Mohohoo!!😱🙀👻
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela