jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NYTTIGT MUMS!

Publicerad 2017-09-20 17:31:45 i Personligt,

Ibland blir man ju så himla sugen på något smarrigt! Nu försöker jag låta bli att äta godis och onyttiga grejer- det är både dyrt och dåligt för mig! Min mage behöver bli lite mindre så det är viktigt att tänka på vad som stoppas in i munnen. Hur som helst blir jag sugen ibland och därför har jag gjort små godiskulor som jag har i frysen. De tinar på nolltid och passar till fikat, eller för att pigga upp sig, eller för att bjuda på om nån tittar förbi i all hast! Jag mixar torkad frukt och nötter med fettfritt chokladpulver
Nu har jag flera askar redo i frysen!!

Kommentarer

Postat av: Gen

Publicerad 2017-09-25 07:36:08

Hej Simon
Det var så kul att träffa dig i går24/9 med din supergulliga assistent Jag tog din hand o du skratta kände nog att du visste vem jag är Massa kramar till dig

Svar: Så klart jag vet vem du är, jag har jättebra minne! Om jag ibland inte känner igen nån, som blivit förändrad, så brukar jag komma ihåg den på rösten! Så var det då jag träffade Ingela efter en massa år! När hon började PRATA höll jag på att smälla av! Åh, vad glad jag blev då!. Nu ska jag snart, idag, åka till Bryssel!!
Simon J

Postat av: Annika Drougge

Publicerad 2017-09-28 10:55:20

Bästa godiset!
Gott, nyttigt och veganskt.

Svar: Ja, inget "farligt" socker eller onyttigt fett, bara bra grejer!!
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela