jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

AJ AJ, MIN FOT!!

Publicerad 2017-11-04 08:13:23 i Personligt,

Sist då jag red, blev hästen rädd och kastade av mig!! Usch det var läskigt, och jag satt fast med foten i stigbygeln så det blev ett knyck! Om jag inte haft mina ortoser på mig hade jag nog brutit vristen eller benet! Tur i oturen. Nu har jag i alla fall ont i foten och vill inte stå på den. Lite svårare för assistenterna att hjälpa mig vid förflyttningar nu. Hoppas det snart blir bra. Jag är lite orolig för att rida igen och har inte bestämt mig för om jag vill... jag vill i alla fall rida på en coolare häst! 
Jag har flugit och hasat av några gånger tidigare men konstigt nog inte blivit rädd för att rida ändå! Men nu... ja man kanske ändrar sig när man blir äldre. Jag fyller 28 om några dagar 😁
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela