jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FINA FÖNSTER!

Publicerad 2017-05-13 20:07:53 i Personligt,

Idag var det dags! Solen sken som tusan, smutsen på mitt sovrumsfönster störde mig mer än tidigare! Och då är det bara att putsa! Jag har en manick som slurpar i sig tvättvatten och ger fina blanka ytor efter sig, nja ibland blir det randigt och till och med riktigt rutigt och prickigt. Det är när jag själv använder den. Då blir fönstren inte så fint rena. Så vilken tur att jag har en assistent som är snitsigare än jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela