jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BRA BRASA!

Publicerad 2017-05-01 16:10:30 i Personligt,

Igår blev det pizzamiddag (igen...) hos min kompis Pontus! Även gamle polarn Tobbe kom! Vi drog oss efter maten ner till Myrsjön där det ordnades med Valborgsmässoeld. Nästan lika kallt som det alltid brukar vara... täckjacka är obligatoriskt. Massor av folk nere vid brasan, vi träffade på mina föräldrar och hundarna! Och så träffade vi lite annat folk, det var ett himla hejande. Hoppas det inte var nån igelkott som blev grillad i brasan 😱

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela