jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SISTA PASSET!

Publicerad 2017-03-26 22:50:00 i Personligt,

 
En jättebra assistent har tyvärr fått för sig att flytta från Stockholm till en liten stad i södra Sverige! Heltokigt tycker jag! Så idag blev vårt sista pass ihop! Vi var ute en del, åkte buss - som ju jag gillar (han gillar mer att gå vet jag 😊), och så lagade vi en jättegod middag som jag bjöd min familj på! De slukade maten och Mmmmade uppskattande! Nu blir det nog så att jag kommer fråga efter honom en tid, för jag gillar honom mycket bra och blir jätteglad då han jobbar. Men jag har ju mina andra assistenter som är jättebra så jag kommer att klara mig fint fast han slutar 😊. Vilken tur jag haft ändå! Att han jobbat i flera år!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-28 19:30:08

Visst är det jobbigt när någon man tycker om slutar och jobba hos en. Blir ju så fruktansvärt tomt. Kram från Rebecca i Norrköping

Svar: Ja, fast jag tycker att det är spännande och roligt med nya assistenter också! Men visst saknar man några mycket!
Simon J

Postat av: Rebecca

Publicerad 2017-03-29 16:48:30

Alltid spännande när det kommer nya det håller jag med dig om.

Svar: Jaa! Det är kul att lära känna nån ny! Nu har jag två nya assistenter som jag tycker om och som det känns bra att vara med! Som om vi känt varandra länge!
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela