jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KOLLA I KAMERAN KELLY!

Publicerad 2017-06-23 18:50:00 i Personligt,

Gör som jag Kelly, önska alla en trevlig midsommarhelg!
 
 
Vi hade sommarfest på jobbet och jag hade övat länge på min sång... och vad händer???! Jag blir placerad UTANFÖR gänget på "scenen" och min mikrofon har inget ljud!! Va?  Kränkt kan man bli för mindre! Nå, till slut blev det ljud och min stämma fick vingar...
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillemor

Publicerad 2017-07-02 11:30:15

Ja, tanklösa människor finns överallt Simon!
...som om du inte skulle märka något, eller?
Ni hade väl övat jättemycket inför uppträdandet! Du sjunger fint på bokstaven Ooo! Och ibland Å och Ö. Bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela