jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SNART ÄR ALLT BRA IGEN!

Publicerad 2017-07-09 12:12:00 i Personligt,

Åh, vilken jobbig vecka! Superdunderförkyld i kombination med ont i magen!! Aj aj oj oj. Det är ibland väldigt, väldigt synd om mig! När det gör riktigt ont och jag inte vet varför eller om det ska bli värre eller snart gå över... Då vill jag gärna att mamma är hos mig. Men hon är visst nästan jämt på jobbet? Och när jag ringer och vill att hon ska komma tycker jag det tar en evighet! Det onda hinner ibland gå över, men då är det ju kul att ses i alla fall 🤗.
Förkylningen har hållit mig hemma i flera dagar och nu är jag lite rastlös! Måste försöka hitta på något idag! Flera kompisar är bortresta, får se om jag hittar något sällskap?
Jag ser fram emot ONSDAG då jag ska på utflykt  till Mariefred och bl a åka tåg 😁. Lånar mammas bil och kör med hjälp av assistans, hihi!. Här sitter jag och kollar i min medlemstidning från Spårvägssällskapet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela