jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SIGNE - SOM ÄR SOM SOLEN

Publicerad 2017-12-27 21:29:00 i Personligt,

Ännu en toppenhärlig dag ....äntligen en "vanlig dag", men ändå inte, för jag var ledig från jobbet och hälsade på hos Signe i stället. Signe bjöd på både lunch och fika och jag krubbade glatt i mig, för det går åt en del energi då jag träffar Signe, faktiskt! Men man FÅR också en massa god energi från Signe. Hennes glädje smittar lätt, kanske för lätt ibland. 😜🤡😂🤗😍
Jag nästan skrattar ihjäl mig och blir nog lite tramsig (fniss, fniss)
(null)
 
(null)
 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela