jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BADBADDARE

Publicerad 2017-12-12 21:08:31 i Personligt, assistans, funkisliv,

(null)

Min kompis Philip är rustad för badet! Men han har ju glömt att klä av sig! Vi brukar bada ihop ibland i Tyresö, på tisdagarna, på Aquarena, som ligger på Simvägen, ha ha! Det är ett bra bad, med bra fik som passar fint efter badet. Jag käkar pannkaka där ibland, för jag blir hungrig av att sprattla runt i bassängen! Det är mycket roligare att bada när en kompis är med... fast mina assistenter är vattentåliga också och funkar riktigt bra att busa med i vattnet 💦

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela