jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÅRETS JULKLAPP

Publicerad 2017-12-26 07:52:43 i Personligt, bilder, tips,

(null)

En FRITÖS! Nu kan jag göra mina favoritts utan en massa fett! Pommes pommes!
Jag fick en smart elvisp också. Som är trebent och springer runt i kastrullen så inget bränns vid i botten!

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2017-12-26 08:43:29

Hej där! Den där airfryerns som fritösen är faktiskt jordens bästa hjälmedel. Jag använder min jättemycket. Ibland för pommes men ofta till att tillaga en liten gratäng eller varma vackor t ex. Men den osar ganska duktigt så du bör nog ha den under tak på balkongen. Lycka till med den. Hälsningar Marianne

Svar: Tack för tipset! Balkongen får det bli, bra att det finns eluttag där!
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela