jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FRAMME!! I Furuboda

Publicerad 2017-08-07 17:47:30 i Personligt,

 
Precis som tidigare fick jag en lägenhet att bo i! Det är jättemycket bättre än att bo i olika, varsina rum. I lägenheten kan man rå sig själv och laga till nåt att äta om man vill skolka från de gemensamma måltiderna, och så har jag och assistenterna nära till varann på natten.
Snart ska vi ha gemensam rundvisning, jag hittar ju redan överallt men båda assistenterna är nya och här föt första gången. Hoppas vi får ett toppenkul musikläger alla vi som är här!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela