jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

AVSLUTNING MED DISCOKVÄLL!

Publicerad 2017-08-14 08:28:36 i Personligt,

 
Skönt att få röja loss ordentligt! Inte lätt att dansa med den pansarvagn till rullstol som jag har!! Men den är bra i terräng, haha!
 
 
Åh, tack assistenten för en bra jobbainsats under veckan! Tack BÅDA, Anna och Malin, som har slitit med många och långa arbetspass en hel vecka. Annars brukar jag ha tre assistenter med på en veckoresan, men i år fick det bli två. De var jätteduktiga, glada och snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela