jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SOMMAREN ÄR SLUT, JAG ÅKER TILL SOLEN!

Publicerad 2023-09-13 07:58:21 i Personligt,

Det blev en rätt konstig och snabb, ja väldigt kort, sommar. Vädret var ju fint i början, men rätt hattigt efter det. Inget att lita på. Men trots det har ju roliga saker kunnat ske, som Gotlandsresa med JAG, Musikkurs på Furuboda (synd bara att jag och Nicolina inte hann ha så mycket kul ihop som vi haft tidigare år), massor av båtutflykter, föräldrarnas nya lilla hus (heter Kollot)…

Jag har träffat Hillevi, min lilla favoritkompis, ofta i sommar. Men även mina andra vänner, t ex på midsommarafton lunchade vi på Myrsjön festplats, nära där jag bor, och en del musikupplevelser hann vi med.

(null)

Nyligen hade jag och Pontus den traditionella kräftskivan som blev mycket lyckad. Härligt!
(null)

En del aktivistinsatser har jag förstås också hunnit med, förutom i Almedalen, det känns bra!
(null)
Men snart, om bara två dagar, åker jag till Cypern! Det blir spännande!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela