jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÄNNU EN VECKA...

Publicerad 2019-03-30 08:42:16 i Personligt,

(null)

Fort fort går veckorna! Snart är det vår på riktigt, och sommaren kommer säkert också. Och, visst sedan höst och vinter.. varje tid på året har sin fördel. Och varje vecka. Den här var bra.. :

-det blev bad, äntligen, i måndags. Det var ett tag sen, för jag har varit både förkyld och dålig i magen. Fullrulle hela veckan...Jag har shoppat present till en kompis, ätit våfflor och bakat semmelbullar. Haft ett bra träningspass på HAB, ridit på mekaniska hästen också förstås. Haft hembesök av nya arbetsterapeuten (som har fint blått hår, som min tidigare assistent Kajsa). Handlat med Johanna, som jag gillar att göra, och haft kul musik på jobbet. Ja,en bra jobbarvecka totalt.

Och så igår - fest på JAG! Och trots att jag inte var DJ eller hade något annat uppdrag var det kul, med jättemycket dans! Tack vare den fenomenala festprissen Philip! Han var både DJ och kung på dansgolvet. Och han kunde sjunga med i varje låt dessutom. Imponerande!

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela