jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

MIN EGEN HÄST!!!!!

Publicerad 2019-06-28 22:45:46 i Personligt,

Idag kom den! Min egen el-häst från Danmark!  Den har åkt långtradare från företaget LEMCO och landat i Jordbro. Sedan utkörd till mig!
Oj vad jag blev glad, men först var det svårt att fatta! Att det var på riktigt! Alltså, vi har ju pratat om detta... men man tror ju inte riktigt på något förrän det är verklighet!
Jag provred förstås en stund men tog det lungt! Nu kan jag ju rida när andan faller på!
(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela