jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

GRÖNAN! KONSERTSÄSONGEN IGÅNG!

Publicerad 2019-05-27 17:56:19 i Personligt,

Äntligen lite rock en fredagskväll!
Backyard Babies spelade på Grönan i fredags, bra drag! Så bra att jag dansade /hoppade sönder mitt ena rullstolsdäck 🙄 
Brorsan var med ickså, kul! Och min nya ass fick känna på att det tar även på örona att assistera mig 🤪 vilket himla liv det är överallt på Grönan!! T o m på toan!!! (null)

(null)

Hoppsan, bromsarna på när man rockar i rullen var visst inte så bra... hur ska jag förklara detta för HMC när jag vill ha nytt däck?
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela