jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÅNGANS DAG, DEN 1 juni, MARIEFRED

Publicerad 2019-06-02 17:24:17 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

(null)

Vilken fin liten konduktör, eller vad han nu var! Jag blev lite avundsjuk på hans uppdrag, skulle gärna bära uniform och visera biljetter, hälsa alla välkomna ombord och önska trevlig resa. Jag är övertygad om att jag skulle klara det galant!
(null)

En härlig tur och en bra dag. Men jag blir rätt utmattad av utflykter med känslor och många intryck. Så när det var dags att åka hem tog mitt goda utflyktshumör slut, lika slut som jag var. 

Väl hemma vilade jag upp mig något och orkade till min förvåning faktiskt BAKA!  Tillsammans med Jean, som aldrig bakat bullar (he he, det kunde man liksom ana... tur jag styrde upp det hela lite).
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela