jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NY ASSISTENT

Publicerad 2019-07-21 07:52:31 i Personligt,

Man får träna på att lära sig förstå sin nya assistent. Och vice versa 😂 
Det är rätt lång introduktion när man ska jobba hos mig. Upp till 100 timmar behövs! Ibland mer. Nån enstaka fixar det på 50-60 men då behövs komplettering oftast.
Det tar energi att lära upp en ny assistent. Jag måste ju stå ut med att en av de vana är med och babblar, det kan ta på mitt tålamod och  humör. Då tycker jag att det vore bättre att jag sköter intron själv!

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela