jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

EN KORT FLYTT!

Publicerad 2019-07-12 07:56:55 i Personligt, bilder, funkisliv,

I flera bemärkelser. Kort i antal meter. Och för en kort tid. Jag har flyttat in i lägenheten mittöver, och det endast för några veckor, max åtta tror jag det blir. Mitt badrumsavlopp ska äntligen åtgärdas och då kan jag inte bo i min egen lägenhet. Tur att det blev en tom på samma plan! 
I två dagar har jag rullat med mig lite grejer, och brorsan och farsan har burit sängar och TV.  
Lånelyan är möblerad så jag lämnade nästan alla mina möbler men ville ha min snygga matta med mig. Och min Rock n Rulltårtatavla samt ett par röda kuddar... så fick jag en "röd tråd" i mitt nya vardagsrum. Som är megastort! (null)

(null)


Jag har dirigerat flyttpatrullen som bestått mest av Johanna och mamma, de är som myror. Ilar snabbt och kan bära mycket 😂
Efter två intensiva dagar kunde jag fira med Philip att jag var klar. Vi grillade på min uteplats och hade en trevlig kväll ihop, trots att vi båda var stentrötta.

(null)

(null)

(null)


(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela