jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FRAMME!

Publicerad 2019-08-05 17:10:59 i Personligt,

Resan gick bra! Skönt! Alltid pirrigt med långa bilresor, men mest för mamma som  oroar sig överdrivet mycket!
Så därför hjälpte min ass Micke mig att ringa henne och meddela att det gått bra! Hon blev så glad så hon skulle fira med att gå ut och äta på restaurang! Nä, det hade hon nog bestämt redan 🤔. 
Fast i morse gnällde hon minsann över att hon var sjuk, i både bihålor och hals, och även ögoninflammation, och jösses vad det lät när hon hostade! Vad bra att jag åkt på musikläger nu då 😊 (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela