jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

DISCOKVÄLL PÅ JAG-en måndag 😃

Publicerad 2019-08-12 23:03:59 i Personligt,

Jag har precis kommit hem från en härlig vecka på Furuboda i Skåne, musikläger i vanlig ordning.  Mycket musicerande men andra roliga upplevelser blev det också förstås!

(null)


Väl hemma fick jag ladda upp batterierna inför måndagens JAG disco som inledde Sommarveckan. Jag fick ansvara för musiken och  körde en spotifylista så jag kunde dansa lika mycket som alla andra! Det var fullt på dansgolvet mest hela tiden-jättekul! Min pigga assistent iso är en dansvirtuos! Oj vilken energi, i klass med mig och Philip faktiskt! Ja Signe var  också igång och dansade hela kvällen! Det var ett riktigt bra drag på alla JAG:are som var där, en hel del tillresta  inför de kulturgrejer som veckan bjuder på.

Här dansar Cilla och jag inlevelsefullt!
(null)

(null)

Philip är grym! Kan dansa oavbrutet i flera timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela