jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÄNNU EN FIN DAG

Publicerad 2018-05-25 06:20:11 i Personligt,

Det är fortfarande maj månad, men man kan tro att det är juli?! Jag har nog inte varit med om att sommaren kommit så här tidigt någon gång i mitt liv. 
Vaknar av frisk luft eftersom balkongdörren varit öppen en timme redan (i min lägenhet blir det lätt lite instängt), härligt - snart blir det frukost på balkongen också! 
Efter frukost väntar jag utanför på min jobbtransport, och den här dagen kommer hunde Kelly till jobbet också. Vi har kul ihop, hon är lydig och jag vet minsann hur man handskas med hundar (utom med Ella förstås... SPECIElla kan man ju kalla henne för)
Det blev en promenad i hamnen, Norra Hammarbyhamnen.
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela