jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NÄSTAN EN JULFEST ☺️

Publicerad 2017-11-27 20:10:38 i Personligt,

(null)

I lördags skulle jag haft två assistenter som skulle hjälpa mig med min välbehövliga  "julstädning". Men en blev sjuk och då fick det prioriteras vad som skulle göras... Det fick bli juligt i mina fönster, röda gardiner kom på plats och julljusstakarna likaså. Lite renare blev fönstren också! Och några andra julprylar placerades ut på strategiska platser. Mmmm, jag njuter när jag får pynta. 
Min vän Philip kom på middag och vi hade jättetrevligt! Hans assistent sa "på vilket annat jobb blir man bjuden på god mat och trevligt sällskap och har så här kul"? Min assistent för stunden höll med om allt! Det var en mycket trevlig kväll som jag var jättenöjd med!
Till helgen ska jag montera upp julgranen och klä den med alla mina fina kulor!
Morgonfika med stämning i mitt kök
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela