jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

INSPIRATION!

Publicerad 2017-08-31 21:35:12 i Personligt,

Min vän Philip, han kan inspirera han! Jag ser då och då på Facebook att han tränar på gym, väldigt flitigt! Jag borde också göra det! I väntan på att hitta rätt tid och plats för detta kan jag i alla fall träna hemma! Min ass Pelle har ett litet program vi brukar köra gemensamt när han jobbar! Jag gör situps och jag lyfter mina ben och jag rullar mig runt (Aoousch! DET är inte lätt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela