jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

Kärt återseende

Publicerad 2016-11-27 21:27:06 i Personligt,

 
Idag kom äntligen Mai! Mai var min lärare i skolan under många år, vi stortrivdes tillsammans. Nu är hon, som pappa, pensionär. Men lite jobbar hon faktiskt! Hon är kontaktperson till en av mina skolkompisar. Idag kom de på besök hos mig! Som jag har längtat! Jag älskar ju att ha gäster och att visa upp mitt hem, särskilt nu i julkläder. Jag bakade pepparkakor i går kväll, rullstolar och labradorer, att bjuda på. Mamma tittade in för att hälsa på Mai och min kompis Kattis, men hon stannade inte så länge - lämnade dock en saffranslängd hon bakat. Massor av go'fika denna första advent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela