jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

Gott Nytt!!

Publicerad 2016-12-31 20:44:04 i Personligt,

Nu har jag firat av 2016 hos min vän och granne Pontus! Vi var några som åt en förträfflig middag tillsammans. De flesta av oss var dock dyngtrötta så nån festkväll blev det icke!
Nu har jag sträckt ut mig på sängen och vilar min rygg, rapporterar till morsan på FaceTime, och flamsar med min assistent!
 
Mamma snackar om smällrädda Ella och att de har käkat trerätters middag, det lät gott ! Men vad synd om hunden!
Smällare är dumt! Tänk vad många rävar, harar, grävlingar, kråkor, hästar och andra djur som blir panikslagna!!!! Jag blir själv lite rädd när det smäller! Det är svårt att avgöra när smällen kan vara farlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela