jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KOMPISLUNCH PÅ ORNÖVÄGEN

Publicerad 2019-05-12 15:48:42 i Personligt,

Idag bjöd jag på pizzalunch, Pontus och Hillevi var gäster. De hade båda med sig hembakat till fikat efteråt! Vi kommer bli som tunnor hela gänget om vi fortsätter träffas så här! Tur att det snart är sommar så vi kan ses på badet i stället!

(null)

Vi "laddade" varsin pizza med det vi gillar. Bara jag äter svamp, och Hillevi måste ha gluten och laktosfritt, så det är bäst att göra själv.

Jag hade kvar av mitt fikabröd, marängtårtan jag bakade igår!

(null)

(null)

Pontus kom med en CHOKLADBOLLSTÅRTA! Och Hillevi tog med Äppelpaj med vaniljsås, samt även vattenmelon för den sockerfrie! ...eeh, tror ingen var det idag.....
(null)

Det skulle bli lite trångt runt mitt köksbord så vi valde den gemensamma hallen, det var svalt och skönt där.
När alla gått fixade jag med krukväxterna så det blev lite ordning på dem. Sedan väntade jag på Johanna...
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela