jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

HÄLSAR PÅ SIMON T

Publicerad 2019-05-12 07:01:52 i Personligt,

Min f d jobbarkompis under många år har bytt jobb, till ett som ligger närmare där han bor. Vi saknar honom så klart och blev glada över den briljanta idén att åka och besöka honom på nya jobbet!
Simon T hade förberett sin arbetsplats på vårt besök och vi kände oss väldigt välkomna. Vi fick grillad korv till lunch, och vi kollade runt och konstaterade att Simon hade det bra, och vi inte behövde oroa oss för att han ångrar sitt byte! (null)

Ett tag trodde jag morsan var i krokarna, det stod en likadan (fast smutsigare) bil som hon har där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela