jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

TEATER OCH TEAPARTY PÅ EN OCH SAMMA DAG

Publicerad 2019-06-07 21:35:34 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

(null)

Idag spelade vi upp teatern för våra arbetskamrater som var på jobbet! Flera var visst lediga så det blev väl inga rungade applåder. Men bra att börja öva med publik! Snart (?) är de dags för premiär!
Jag åkte hem efter lunch för att inte missa Teapartyt med vännerna som vi hade i min och Pontus gemensamma hall. Alla hade goda tilltugg med sig och det var jättetrevligt!
(null)

Tänk vad jag har det bra ändå!!! Vänner, mitt fina hem, ett roligt jobb och personlig assistans - som ju är förutsättningen för att jag ska kunna ha allt det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela