jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KAKBAK TILL TEAPARTY

Publicerad 2019-06-07 07:10:14 i Personligt, bilder, funkisliv,

En vallmokaka ska jag bidra med när vi, några kompisar, ska träffas i eftermiddag på Teaparty! Fast jag är ju ingen Teälskare. Igår gjorde jag iste.. men det var inte heller så gott ryckte jag. Men jag klunkade i mig av citrondrickan jag gjorde: pressade 2 citroner och 1 apelsin, 1 l vatten och 2 skedar socker. Vevadecrunr och kylde ner. Det blev gott!
(null)

Utanför mitt hus växer massor av buskar, jag knipsade lite från dom och satte i ett glas påbirder. Det kändes som att det var en högtidsdag då! Och det var det ju! Nationaldagen 🇸🇪! Jag och Signe firade den tillsammans!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-06-12 12:49:27

Sååå god den blev!!

Svar: Kul att du tyckte det, den var rolig att baka! Mycket citronskal i...
Simon Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela