jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

PARKTEATER VID GALÄRVARVET

Publicerad 2019-07-17 21:46:50 i Personligt,

Jag var med Signe och Hillevi på teater i parken vid Galärvarvet på Djurgården. Föreställningen hette Tjugo19 och handlade om klimatångest. Lite knepigt att hänga med var det faktiskt. Efteråt tog jag och Signe båten till Nacka Strand, där en taxi mötte upp mig, medan Signe åkte tillbaka med båten  för hon skulle ju åka tunnelbana hem! Signe har sett flera Parkteaterföreställningar, jag hoppas att hinna se någon mer också, gärna med musik

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela