jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

GOTLAND MED JAG

Publicerad 2019-07-07 21:22:31 i Personligt,

Vi syntes och vi hördes, vi hoppas några berördes

(null)

Men lite fritid hade vi, så glass på stan och en fika hos Erika i Burgsvik hanns med. 

(null)


Och den sista kvällen var vi kvarblivna Gustavsvik på campingkrogen tillsammans; Kenny, Ronny, Thomas och jag med våra sällskap.

(null)

Tack o lov hade stormandet upphört och vi fick en lugn och skön hemresa. 

(null)

Jag själv stod dock för en liten storm, eller två...innan avresan och när vi klivit i land. Ja ja, så kan det bli, tur att jag har så lugna och tålmodiga assistenter. Johanna samlade ihop mig, så vi kunde hoppa in i bilen när morsan kört ut ur båten. Sedan gick sista delen av hemresan utan gnissel.
Skönt att komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela