jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

STYRELSEMÖTE

Publicerad 2018-10-29 11:43:10 i Personligt, bilder, funkisliv,

(null)

Äntligen dags att jag får använda min fina ordförandeklubba igen! Styrelsemöte i Föreningen JAG Stockholms län i går!

(null)

Jag hade förberett mig inför mötet så det skulle gå lätt och effektivt.

(null)

Här sitter vi och inväntar de sista som ska komma, vi började med en smörgåstårtlunch och så tog vi fikat på mötet. Det var ett bra möte där vi bestämde några saker och påbörjade planering av annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela