jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SPÖKHUS?

Publicerad 2018-10-24 18:35:36 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

(null)
Nu blir det läskigare och läskigare att bo där jag bor!!!
(null)

(null)
Detta är tack o lov utanför min lägenhet, spindlar, råttor och fladdermöss. För att inte tala om de skrämmande mycket döda paprikaplantorna!!!
(null)
Några hårda grå snubbar har tagit min hallbyrå i besittning!!!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2018-10-25 11:28:56

Vilka fina spöken🙂

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela