jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

TJYVSTARTAR

Publicerad 2018-11-14 10:30:43 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Jag älskar att pynta och har svårt att hejda mig! Tycker det är så mörkt och trist nu så man bara MÅSTE sätta upp stjärnor och ljus-stakar och lyktor!
Igår bytte jag till att börja med mina gardiner! 
Så det blev lite julstämning omgående!
(null)

(null)

Och hunden fick lite julfina kuddar att gosa med där hon låg i min sovrumsfåtölj
(null)

Ikväll ska jag inventera jullådan som ska tas ner från vinden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela