jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SKRÄMMANDE INGREDIENSER

Publicerad 2018-11-02 21:33:21 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Idag bjöd jag hem Signe på pizza! Eftersom jag nu är en "halloweenfirare" (men öh... vad är det man firar egentligen???) drar jag ut på möjligheten att skruva till det lite, även pizzan fick bli liiite läskig!

(null)

Snyggade till mig lite extra också. Det fick bli en snajdig mustasch och små horn, Signe tyckte nog jag var snyggare än vanligt!
(null)

Vi smaskade i oss nästan två stora pizzor, ja, assistenterna åt girigt också! Både min och Signes uppskattade måltiden TROTS att jag glömt "olivspindlarna". Eller kanske just därför?
När vi skulle fika efteråt var Signe liite misstänksam mot mina delikata fingerkakor! Hon föredrog att äta de små "rådjurslortarna"
(null)
De är lika goda som pepparkakor, minsann!
Jag är nöjd med kvällen och det verkade gästen också vara:

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela