jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÄNTLIGEN HALLOWEENFIKA!!!

Publicerad 2018-11-03 16:18:18 i Personligt,

AAaaaah! Som jag sett fram emot min halloweenfinfikafest! Bakat och stått i hela veckan, ha ha! Och i morse vaknade jag tidigt och ville genast göra klart allt så gästerna kunde komma! Jag vispade och smetade och placerade ut ögon (!) och la upp fingrar och rådjurslortar fint på fat... 
Jag passade på att stå i min Easystand så jag hade överblick och kunde göra mycket själv, bära ut stereo och högtalare och alla fikasaker. Pappa kom och bar ner ett extrabord från vinden som jag också dukade.
Jag sminkade mitt ansikte och klädde mig helt i vitt! 
(null)

Min fina gäster hade också läskat till sig:
(null)

Här är det smockfulla fikabordet
(null)

ALLA sa att äppelkakan var den godaste de ätit! Och chokladbollskakan med ögon blev mycket uppskattades med!
Efter allt fikande blev det lite dans!
(null)

Jag skötte spelandet, korta låtar som vanligt...

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela