jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FILMTÄVLING!

Publicerad 2018-05-07 07:00:55 i Intressepolitik, Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

(null)

Roligast på årsmötet var nog i alla fall att jag tillsammans med ett gäng andra JAG medlemmar fick komma upp på scenen och motta folkets jubel redan innan våra inskickade filmbidrag visades!  Temat var "Jag tar plats"!
Det kan man ju lugnt konstatera att jag gör! Jag var faktiskt med på ett hörn i två av de andra deltagarnas filmer, haha! 
Alla filmer var ca en minut, bra sammansatta och visade förstås att assistansen betyder ALLT för många. Annars skulle vi inte kunna ta plats! Då skulle vi vara osynliga och bli bortglömda, så där som jag hör att man pratar om att det var förr i tiden. Läskigt!
Givetvis var min film bäst. Tycker jag, alltså. Men jag gillade också Denis och Philips filmer mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela