jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NERVÖÖÖST

Publicerad 2018-06-18 22:00:47 i Personligt,

Usch, nu har jag blivit lite nervös, inför morgondagen. Mamma kom förbi och berättade att det är dags för nytt besök hos tandläkaren i morgon. Min tand ska sättas tillbaka, med en ny skruv. Och för att tandläkaren ska klara av att pillra med det måste jag sova sådär konstgjort. DET ogillar jag väldigt mycket! Denna gång ska jag få emlaplåster på händerna så det inte gör så ont att få en spruta satt där.  Undrar om det funkar..? (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela