jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

HEKTISKT

Publicerad 2018-06-12 09:41:00 i Personligt, assistans, bilder, funkisliv,

Jag har så mycket att hinna med! Roliga saker mest. Fast jag tycker ju att även hushållsarbete är roligt: tvätta, städa och laga mat!
I fredags var jag på JAG och gjorde något lite konstigt. Övade inför en manifestation som föreningen JAG ska hålla på fredag som kommer. Det är Järvaveckan nu - en sorts miniAlmedalen verkar det vara... och JAG är på plats torsdag till söndag. Självklar kommer jag vara där också.
På fredagkvällen var jag på Grönan, bra musik och trevligt som vanligt! Mitt humör var på topp! Så klart, efter att ha åkt båt dit! 😁
(null)

På lördagen var jag på en trevlig vernissage hemma hos Hillevis kompis Amanda. Hon hade gjort bilder och till varje målning fanns en story. Många släktingar och vänner var där och det serverades godsaker och tilltugg, jättetrevligt, verkligen!! Dock saknades musik, så jag kände att jag kunde bidra med lite ljudkonst. Det uppskattades! Amanda åren glad och supertrevligtjej som jag gärna vill bjuda hem till mig!

(null)

I Söndags var det åter igen Signetajm, och vi gjorde pizza tillsammans, alltid gott! Och med Signe är ju allting alltid roligt så jag var förstås helt nöjd med min innehållsrika helg! 

Redo att möta veckans  rutiner startade jag med ridning igår morse!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela