jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

MORGONLUFTNING!

Publicerad 2018-07-27 09:01:07 i Personligt,

(null)

Passar på att syresätta min fördragna och tillslutna lägenhet i ottan! Snart dags att stänga ute solen och den luft som blir varmare och varmare! 
Jag hör och ser nyheter om stora bränder och annat som värmen och torkan orsakar och det känns läskigt! 
Det bor killar i mitt hus som röker nedanför mitt sovrumsfönster, alla tider på dygnet men särskilt på kvällen. Igår ställde jag upp mitt sovrumsfönster på vid gavel och en fläkt på fönsterbrädan... men den drog in röklukt så de var inte alls kul! Min assistent stack ut skallen och bad dem gå längre bort och röka, och det gjorde de. Jag är rädd att någon ska slänga en fimp så gräs och träd tar eld i ett nafs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela