jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ATT FYLLA SINA DAGAR

Publicerad 2018-07-19 18:08:03 i Personligt,

.. med rätt saker, det tror jag är bra. Om man kan. Tack vare personlig assistans kan jag faktiskt det! Och samma gäller för Philip! Nu är vi sommarlediga och fyller dagarna med att vara tillsammans och  göra kul grejer (helst gratis förstås,).
En hel del båtturer blir det ju, med hyllade linje 80! Kolla här:


Väntar på båten vid Saltsjöqvarn
(null)

Ombord på båten där man har koll på kölvattnet, åker mot Nacka Strand
(null)

Hann med en tur med en hissbana också!!!
(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela